Bröllop .

Okej , ännu en HJÄLP-händelse .

Min kusin ska gifta sig i slutet av augusti och igår ringde hon och ville att jag skulle göra hennes brudbukett .
Jag bara :" Eeeh .. okeeej ?! "
Jag har visserligen inte sagt ja än , bara att jag skulle tänka på saken
Haha det där lät som ett svar på ett frieri , som för övrigt jag och DBCMF diskuterade lite innan igår :P
Men jag menar hallå . Fatta vilken press . Inte nog med att det ska vara till nån man känner ,
man ska ju gå på bröllopet också ! Illa om allt bara blir kaos och alla kommer hata mig !

Så , nu kommer det ..

HJÄÄÄÄÄÄLP !

Kommentarer
Bjernalt

Haha, jo det var ett fint litet samtal :P , men iaf jag tror att buketten kommer att bli riktigt tjusig :D <3

2009-03-05 @ 16:48:25
tja, jag ba... ramlade in på din blogg... via tjuvlyssnat.. tror jag?

jag tror buketten kommer bli jättefin! Lycka till med den :-)

2009-03-05 @ 20:15:02



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0