Dagen i korthet .

Mhm , gick upp vid 11 . Blev frulle ganska direkt .
Sen bara till att snygga till sig för en färd till mormor .
Btw så är min mormor sötast och bäst <3
Mamma : Filmen heter Män som hatar kvinnor .
Mormor (lite förskräckt) : Och den ska du se ?! :O

Jag förstår om ni inte fattar , men min mormor är bäst iaf :)

Nåväl , sen blev det bilfärd ut till far för att lämna lillebror .
Fixade även logga och tegelstenar .
Sen hem igen och käka bakad pära , yummie !

Bio kvart i nio , och vilken film vet ni redan :)
Skitbra ! Alla som inte sett den , SE DEN !

Nu ska jag göra nått ... sen ska jag sova .

Kommentarer
Lislis

jag ska se den i kväll :)

2009-03-15 @ 12:14:49



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0