Dagen ...

Meningslös skoldag . Hemskt tråkigt att bara sitta av tiden i skolan .
Allt det vettiga vi gjorde kunde komprimerats till under en timme alltså .
Usch . och dumt nog hade man ju inte läxböcker med sig , så man kunde inte göra det heller .

Nåväl , fick iaf mitt PM renskrivet nu idag .Är ju dags för Svenska Nationellaprov snart .
Har skrivit talet med , men det är för kort . 2,5 minut är knappt godkänt alltså .
Hade behövt vara dubbelt så långt . Men , jag löser det . På nått sätt .

Nu ikväll hade jag och baby det lite mys , film och fruktsallad minsann .
Inget godis här inte ! Känner mig såååå nyttig .
Så himla trist att vara förkyld , ingen höjdare att träna då ju .
Dock vill jag träna , får se om det iaf kan bli ett pass denna vecka . Hoppas på det .

Nä , nu är det sovedags . En lång dag väntar imorgon .

Kommentarer
Amanda

Jag hade mitt muntliga nationella idag. Så grymt skönt att det är över ^^

2009-03-18 @ 23:17:42
URL: http://mjuppi.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0