Föreläsning och fika .

Ja det var föreläsning om alkohol idag i aulan .
För jävla tradigt var det , jag höll på att somna hela tiden .
Eller , visserligen var vissa delar intressanta .
Om man bara skulle tagit med det roliga så skulle föreläsningen tagit kanske 30 min .
Istället tog den lite drygt 2 timmar tror jag . *suck*
Blev lunch i skolan innan jag och Foffe stack in till centrum för att jaga hus .
Yes , vi hittade några passande också . Till Kultur & Stilhistoria-arbetet .
Himla skönt väder idag också , varmt och soligt ! Hej vår !
Blev fika på Trendie , jag tog mig en liten milkshake och en negerboll . Mumsigt !
Sen handlade vi lite tulpisar på torget och rände in på H&M och Scorett .
Tog tåget till Hässleholm efter det .

Imorgon har vi Nationellt prov i Svenska , denna gång en uppsats .
Rumpa på det !


Vårbild , tagen idag utanför kyrkan .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0