Konsert !

Fasen vilken röjarhelg detta blev ! Volbeat var grymt bra , härligt röj i publiken !
Förbandet Accidents var också bra , positiv överraskning .
Och tågresan dit förhöjde ju bara stäningen , massa Volbeat-folk !
"Är det rave här inne eller?" "Öh damen, high five!"
"Jag är också färgblind, jag ser inte rött, lila, grönt, blått..."

Hahah , roligaste tågresan på länge !

Dock var ju hemresan mindre roligt.
Nån smart jävel hade kommit på att de sulle ha banarbete nånstans utanför Lund just denna natt .
Så det skulle gå ersättningsbussar till Örtofta (!) där det sen gick tåg .
Jo men visst , först skulle man hitta en buss som INTE gick till Malmö .
Jag menar för fan , det går ju tåg dit , varför måste de ha 3 bussar också ??
Nåväl , vi missade första bussen , eller den blev helt enkelt full .
Så det var till att invänta nästa .. Och den chaffisen var ju lite lätt galen .
Vi kom iaf helskinnade till Örtofta tillslut , men tror ni det fanns nått tåg ?
ICKE ! Då hade tåget redan kört . Tack så jävla mkt !
Det blev ett väldans klagande och tillslut lyckades nån få chaffisen att köra till Eslöv .
Där fick vi vackert vänta på tåget som gick lite drygt en timme senare . Segt !
Btw så finns det möss på Eslövs station .

Och det finns råttor på "mitt jobb" .
Det märkte jag och Ingrid igår . Fy fan .
En fet jävla råtta hade fått för sig att lägga sig under damsugaren och dö .
Jag säger bara , tack satan att den var död !
Den var fan skitstor också !! Blääää !!

Nä nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på första, bästa program på TV ..

Solong suckers !

Kommentarer
Malin

Haha, "Jag är också färgblind...." Men sheet viöket röj de blev :D Skitkul :D:D

2009-03-08 @ 20:52:07



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0