Kvällens bravader .

När vi hade lämnat pojkarna vid taxin så blev det att inhandla lite godis till Melodifestivalen . Och så bestämde vi oss för att dra ut i lagom tid för att sen möta upp pojkarna efter konserten. Jag och Malin hade det  flum till max . Lyssnade på gamlaklassiker ( som man fortfarande kunde texten till !! ) och hinkade in öl och vin . Me like ! Nåväl , halv 12 tog vi bussen in till Centrum , pissade vid nått bostadsområde och tog sen spårvagnen till Sticky . Men jag blev ledsen , det var 20 års gräns :( Så ja , vi fick leta upp ett annat ställe helt enkelt . Blev PC , rätt mysigt ställe faktiskt :) iaf , vi tänkte ju att pojkarna skulle komma dit sen , menså blev inte fallet . De hade lyckats ta vagnen åt fel håll , och sn insåg de att det inte var lönt för dem att komma in till stan eftersom stället stängde om 40 min typ . Så ja , vi fick helt enkelt dra och möta upp pojkarna och fortsätta festen hemma. På vagnen satte Malin nästan sg i en killes knä , men han såg väldigt nöjd ut så det var inga problem ;) och på vagnen hem satte sig en antagligen-bög mitt emot oss och började berömma min reflex och mina vantar (döskallar) och tyckte jag hade matchat det väldigt snyggt . Men ja , han var rätt trevlig , synd att vi skulle av på nästa stopp bara . Väl hemma blev det rätt mkt mer flum, och godis med för den delen . Kondomerna plockades fram och vi planerade att bada alla 4 i badkaret . Tyvärr blev detta aldrig av . Hade varit en intressant syn annars . Jag ror vi somnade närmare 6 .


Vaknade vid 12 av att nån ävel började borra i väggen . SUCK !

Fast vi somnade om allihopa och nästa gång vi vaknade var kloockan 16 . Skönt !

Så ja , överblivet godis till frukost tillsammans med apelsinjuice .


Ikväll blir det konsert igen för pojkarna , Judas Priest och Testament . Och för oss töser blir det nog bio .
Fast först måste det ju käkas pizza , igen ;)

So long people !


Kommentarer
Annette

Hallå där!

Låter som du haft en händelsefull helg ;) Inte som planerat men det verkade ju bli bra ändå haha

Hoppa ni såg nån bra film nu då som avrundning på helgens bravader ;)

Kram

2009-03-01 @ 21:48:05
URL: http://arom.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0