Liite dåligt samvete ...

Alltså , när jag äntligen kommit hem från skolan idag var jag så in i helsikes trött .
Mitt huvud var fullt av gröt och allt jag ville var att sova .
Men sover jag då så kan jag inte sova inatt , så det gick ju inte .
Istället satte jag på en film , Babylon A.D.
Medans den gick så klädde jag in 3 skokartonger med papper och plockade undan lite på skrivbordet ..
Sen satte jag mig bara och slappade och kollade på filmen i lite drygt en timme .
Riktigt skönt faktiskt . Men sen fick jag dåligt samvete för att jag inte gjort några läxor än .
Jag menar , jag kunde ju gjort massor på den tiden som jag kollade på filmen !
Usch ...
Men , jag tog tag i det efteråt ... Lite iaf .
Fixade till samhällsarbetet och skrev ut mina papper till redovisningen .
Har nog även gjort klart mitt svenska tal nu .
Får se om jag kan plugga in det eller det blir att läsa rakt av sen .
Har iaf samhällsredovisningen att klara av först , så det blir att läsa på det under helgen . *suck*

Nu är det snart dags att äta lite hemmagjord pizza .
Sen får jag nog ta tag i nästa skolarbete .. Blää ...

Kommentarer
Mystet

Jag lider verkligen med dej baby. alla som gått i trean vårterminen vet verkligen hur jobbigt det är. Allt ska göras på en gång o man pallar inget typ.

Du är stark jag vet att du klarar av det! Tänk på framtiden och på attt du inte behöver komma tillbaka efter sommaren. Inga mer läxor att tänka på!

Som att springa ett lopp. upploppet kvar o det gäller att verkligen pressa i mål för att sedan viiiila!

Du fixar det! <3

sleeptime!

Älskar dej!

2009-03-13 @ 00:33:25



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0