UF-mässan .

Mm , var ju som sagt på mässa igår i Malmö Arena .
Seg dag , men ändå lite rolig iaf .

Dagen började åt helvete . Klockan ringer 05.40 .
Jag kommer på inne på dass att jag skulle vara hos Freja 05.50 . PANIK ! Herregud alltså ! Fort som fan klädde jag på mig och slängde ner mat och andra prylar jag skulle ha med . Så glad att jag packat det mesta kvällen innan !  Nåväl , 05.50 satt jag iaf ute i bilen och skulle köra till Freja . Det var inte så illa pinkat , om jag får säga det själv .
Lite drygt 06.10 var vi på skolan och lastade in alla sakerna i bussen som skulle ta oss till Malmö . Fy fan med saker alltså . Bussresan gick rätt fort , de flesta var nog rätt spända på vad som skulle hända . (OBS , det var inte meningen att det skulle rimma där ) Iaf , väl på Arenan var det bara att börja bygga monter . Gick relativt fort ändå faktiskt . Blev som vi hade planerat också . Och det gillar ju Stene , ehrm .

Sen var det invigning , pampigt inne på själva arenan faktiskt , ser fram emot nån konsert där i framtiden . Blev lite priser utdelade också . Sen öppnade hela skiten och det vällde in folk  . Vårt godis tog slut fort som fan , det var nog den enda anledningen att folk vistades i vår monter alltså . Nåväl , det hände inte speciellt mycket sen de närmaste 4 timmarna . Vi bytte av varandra för lunch , reklamutdelning och bara allmän paus . Hade montern brevid Hjördis , och det var ju iaf riktigt trevligt :) Vi lyckades sälja två stycken hjärtan för 15kr / styck ( ! ) innan det var dags att plocka ner montern igen och samlas inne på Arenan för ytterligare en prisutdelning .

Stort grattis till Annie och Johanna i Lightboard UF för andra pris i Bästa Hantverk ! :D
Och även grattis till Kalasfabriken UF för andra pris i Bästa Hemsida.
Vi slog Torparna med två pallplatser mot en , tjohoo :)

Var hemma på skolan vid åtta , var bara till att packa ur bussen och packa i bilen igen .
Hemma hemma vid kanske halv nio eller nått sånt . TRÖTT !

Blev lite tecknat ( Luftens hjältar <3 ) innan jag somnade sött .

Kommentarer
Annie

Inte illa att man blivit sådan kändis, nämnd i denna blogg!! :)

2009-03-27 @ 15:51:33
URL: http://annieericsson.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0