Anything but clothes !

Jäääääävlar vilken kväll det blev igår tillslut !

Vid 9 kom Nilla, Lisa och Annie hem till mig för att hjälpa mig med min outfit .
Jag var lite sent på det , men det löste sig finfint !
Blev sjukt jävla snygg om jag får säga det själv , hihihi .
Drog till Österängförfesten i klubbstugan . Segt i början men sen blev det drag , jävla najs det !
Stackars den som ska städa där sen .

Vidare till Hessle , där blev vi dock inte insläppta .
Vi hade inte vårdad klädsel . No shit ?! Det var ju lite meningen .
Men ja , jag förstår dem . Vi fick iaf låna dasset , tummen upp för det !

Vidare till Class då . Fullt ös medvetslös .
Jag kan ju säga att genomgående klädsel var sopsäck .
Men somliga hade ju varit lite mer kreativa , cred till er !
Kortlek , disktrasor, kartong, cd-skivor och lite annat . Najs .

Bilder kommer hamna på BDB , kanske nån enstaka här .

Tack för en underbar kväll <3


Kommentarer
Therese S.

Sv: Ja, hon har gjort många såna som är jättesöta ^^

2009-05-22 @ 09:48:39
URL: http://thesserese.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0