Duktig flicka !

Idag har jag städat heeeela mitt rum !
Snacka om att det behövdes , råttorna var inte nådiga .
Dock så äger jag för mkt saker så det ser fortfarande stökigt ut :P
Och hörnan med alla jävla ljusstakar finns ju kvar .
Inte lönt att städa där spec noga än .

Jag säljer ut våra ljusstakar till 15 spänn styck !
Vill bara bli av med skiten nu .

Fatta , jag gick och la mig 5 imorse !
Sjukt weird , jag brukar aldrig sitta uppe så länge .
Men det var en massa trevligt folk på msn så ja .. det blev som det blev .
Vaknade nångång inatt av att jag hade dödligt ont i mitt ben !
Värsta megakrampen i smalbenet .
Fy satan vad ont det gjorde , höll på att skrika rakt ut .
Och den är helt öm nu fortfarande . Mycket konstigt .

Just nu springer jag runt i mjukisbrallor och högklackat .
Sjukt snyggt . Men , måste lära mig gå i skorna .

Ska snart diska lite sen blir det mys resten av kvällen .
Upp så satans tidigt imorgon , Snuffe kommer och hämtar mig vid 6 .
Sen bär det av till Ullared :D

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0