Kväll med brudarna .

Det gamla Fjälkingegänget samlades hos mig idag minsann .
Riktigt trevligt må jag säga !
Började med en tripp till Maxi för att inhandla lite smått å gott .
Får vända efter ett par kvarter efter som fröken Erica ställer sig mitt på vägen och säger :
- Hallå , jag tror jag fick mens !
Och så står hon med låren ihop och smalbenen utåt , ni vet som när man är pissenödig .
Snacka asgarv ! Och en snubbe bara :
- Alltså tjejer , får jag fråga vad det är som är så himla kul ?
Ännu mer asgarv !

Blev allmänt flum hela kvällen sen . Och en del tjejsnack såklart !
Mkt trevligt , tack för denna kväll girls :)


Kommentarer
Bjernalt

Awwwwwwwwwww Tack själv Bea, jag hade det supergött!! & mensen bjuder jag på ^^ Haha <3

2009-05-09 @ 16:13:02



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0