Lördag .

Idag ska jag jobba .
Faaaan att jag bytte dag alltså , jag hade så gärna velat sova till middag idag !
Sjukt trött . Men det är ju iaf kort dag . Tur det .

Igår myste jag med Erica hela kvällen .
Fick slänga ut henne vid halv 12 eftersom jag skulle sova .
Vi shoppade kläder på Maxi och bakade kladdkaka .
Tror kladdisen blev färdig typ 20 över 10 eller nått sånt .
Lagom !
Man kanske ska ta med sig några bitar till jobbet idag .
Ingen dum idé !

Ikväll blir det nog mys med Snuffe .
Film och sånt .
Blev inget festande , iomed att jag jobbar på söndag med .
OCH , imorgon ska jag jobba SJÄLV troligtvis .
OCH , jag får betalt . Me like . Me need money !
Fick 200kr i presentkort på H&M igår av praktikplatsen , alltid bra att ha .

Nä nu ska jag lägga på spackel och kanske äta nått lite .
Sen drar jag till jobbet .
C yaaaaaa

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0