Seg segare segast .

Jävla måndag !
Trött som ett as fast jag sov 8 timmar . Ville verkligen inte gå upp !
Inte gjort så många knop på jobbet idag . Skönt det .
Blev dock lite flummig efter lunchen , hällde i mig lite cola (A)
Så jag orkade faktiskt med hela dagen , bannemig !

Är hos C nu , så kommer få sova länge imorgon . Yaaay !

Kom på en lite kul sak nyss ...
I helgen är det ju Siesta .
Inte för att jag ska dit men ändå .
Sen , på onsdagen efter det är det Skattjakt och så börjar SRF .
På söndagen är det bal och min födelsedag .
Tisdagen där efter är det Karneval .
Sen på fredagen tar jag studenten .

Hej å hå , fullt ös medvetslös de sista 2 veckorna !

Kommentarer
marika

SVAR: vem ska du ge den till ? ;) varför inte . en rolig grej ;)

2009-05-26 @ 12:12:34
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0