God morgon .

Klockan är typ halv 9 .
Jag är vaken , hjärtat mitt ligger och sover .
Den stackarn är sjuk , så det är lite synd om honom .

Igår , gjorde jag typ ingenting .
Sov till 12 .
Kollade på film ; Bröderna Grimm .
Jonas kom hem tidigt .
Stack till Elgiganten och köpte Rockband 2 .
Satt och spelade det en stund tills min skalle inte orkade mer .
Känner mig sjukt dålig som spelar på medium .
Jonas tar ju över 90% på expert !
Fast , hade jag haft spelet så hade jag nog också spelat på iaf hard .
Iaf haft mer tid att nörda .

Idag , ska jag hem .
Vad jag gör hemma , det har jag ingen aning om .
Pyssla lite kanske ? Leta jobb ?
DBCMF skulle kanske titta inom en sväng , kan bli mys !

Nu ska jag nörda lite Café World .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0