Halloweenfest .

Ja jag är segast AB .
DBCMF har klagat på mig så nu får jag väl ta mig i kragen .

I lördags var det alltså halloweenfest hos 3s och Andy .
Och hos mig var det förfest/förberedelser .
Vi sydde Frejas pumpadräkt och målade mina fläckar .
Allmänt kaos egentligen , och lite smått stressigt .
Freja kom på att hon hade en ölhylla , helt perfekt !
Folk glodde satan när vi gick till tåget .
Dock mest på Freja , hennes utstyrsel var ganska iögonfallande .
Jag målade naglarna på tåget .
Mina naglar alltså . Inte tågets .
Tjock i gången när vi skulle av .
Hem till Kimsan på hans förförfest . Massa folk .
Orkade inte hänga där , så gick mot Gethornskroken .
Kom på efter lite mer än halva vägen att vi glömt presenten .
Så jävla typiskt . Mitt i all kaos var det ingen som tänkte på den .
Den som var så halloweenigt inslagen och allt .
Anyway , fler folk kom dit efter hand .
Började lite segt men sen drog det igång rätt jävla bra .
Folk blev mer och mer fulla .
David hade med sig en hel bag in box , supa satan !
Spindelväv fastnade överallt och Metchi strippade lite .
Freja var askalas vid halv 11 , inte ett dugg pigg när vi skulle ut .
Såg förjävla roligt ut när hon stod och halvsov på gatan .
Typ helt framtung , i å med pumpa-outfiten !
Ska finnas en bild på det , ni får glo på bdb eller face sen !
Iaf , vi drog till Qbar . Vissa stack till Björket .
Satt mest och hängde i en soffa , Erica sprang runt som en galning .
Gick ut , träffade på Pragner . Himla trevlans , satt och snackade en stund .
Hängde med Mr BC med , den stackarn var lite knäckt .
Såg på avstånd hur han fick sig en utskällning av nån brud .
Nästan underhållande !
Sen gick ett dass sönder också av lite hemlig anledning .
Iaf så orsakade detta värsta kön till de andra dasset .
Drog från Qbar vid 01.30 . Skulle ta tåget 01.57 .
Tåget som inte ens gick . För det räknades tydligen som söndag .
Bajs .
Men jag har världens bästa pojkvän , han körde och hämtade mig och Erica .
Sjuuukt snällt .
Erica var helt översocial hela vägen hem .
Tror hon babblade i princip non stop från Hässleholm till Nosaby .
Och btw , blev Mr Beaver glad ?
Körde hem till mig , jag bytte kläder och packade lite annat .
Sov hemma hos Jonas , massa mys !

Tack alla inblandade för en trevlig kväll !



Kommentarer
Bjernalt

Awwwwwwwwww Bea :D , du kan verkligen det här med att blogga och berätta. En super kväll :D <3

2009-11-04 @ 19:09:24



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0