Fail igen !

Igår kom DBCMF <3 och lekte med mig .
Jag hade ställt min väckarklocka helt tidigt bara för hennes skull .
Men inte fan kommer hon tidigt . SUCK !
Jag hade kunnat sova en hel jävla timme till !
Anyway , vi bestämde oss för att baka .
Och fetton som vi är , så gjorde vi två sorters kakor .
Kolakakor och negerbollar . FETT !
Första failet var när Erica skulle blanda kolakakssmeten .
När hon skulle trycka ut visparna så sätter hon igång allt ,
så smet skvätter ut över hela golvet och diskbänken .
Och skitar ner vår rena disk . DAMN YOU !
Men men, älskar henne lika mkt ändå <3

Nästa fail kom ca 20 min senare .
Jag var på mitt rum , Erica i köket .
Jag vrålar :
- Borde inte kakorna vara klara nu ?
Erica svarar :
- Fan vi kollade aldrig på klockan !
Jag går ut i köket , kakorna står på spisen .
Ser lite konstiga ut , ingen större skillnad mot innan ugnen .
- Men hallå , vi ställde ju aldrig in dem !

Ja så kan det gå när man släpper lös en Bea och en Erica i ett kök .


Kommentarer
Bjernalt

<3

2009-10-15 @ 15:06:14



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0