Fett irriterande !

Alltså jag hatar datorer som inte funkar !
Mina USB-portar har lagt av .
Helt utan anledning .
De fattar inte vad det är man pluggar in .
Satans mög .
Så sitter nu med en mus med sån kula i .
Och ett tangentbord som låter som en tröska .
Buuuuuh !

Hade ett litet depritionsmoment igårkväll .
Eller snarare inatt .
Låg och funderade på vilket liv jag har nu .
Och på vilket liv jag skulle kunna haft .
Ångrar mitt val av gymnasielinje , hade velat spola tillbaks 3 år .
Nu vet jag inte vad jag ska göra .
Hittar en del vettiga utbildningar här i närheten .
Men har typ ingen behörighet till dem . Så , vad gör man ?

Nej . Nu blir det lite paketinslagning .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0