Oh dammit !

Hade fått brev från Polisen igår .
Eller , det kom till mamma men det var typ mig det gällde .
Jag lyckades ju bli fotad av en fartkamera när jag körde hem mitt i natten .
Detta var för typ en månad sen .
Nu fick vi brev där polisen ville veta vem som kört bilen .
Ingen bild , ingen bötessumma och ingenstans stod det hur fort jag kört .
Fy fan . Jag vill inte bli av med kortet !
Jag är nästan säker på att jag låg på ca 110 på en 90väg .
Men , mitt kort ryker om de får reda på att jag körde . Tror jag iaf .
Körde jag fortare än så , och vi skyller på mamma , då ryker hennes .
Så jävla jobbigt att de inte kunde skriva ut hur fort jag kört !
Hade ju underlättat som fan .

Vad fan ska jag göra ? :(

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0