Öl , det gillar vi !

Nyss hemkommen från en kväll hos Kristoffer på Sommarlust .
Mkt trevligt oh sjukt underhållande må jag säga .
Blev lite singstar och guitarhero .
Och såklart en hel del öldrickande , dvs 7 st för min del .
Lagom mysig i pannan nu.
Dock inte sova än , nörda lite först och äta macka .
Mmmmm , macka med ost och honung .
Det gillar vi , mumsfillibabba !

Imorgon = sova läääänge !
Jonas , fan ta dig om du väcker mig för tidigt !

Och nu la jag armen i min macka också .
INTE najs .
Blev ju helt kladdigmojjsig .
Isch .

Nej , folket .
Ha en god natt !

Kommentarer
marika

inom vården är det en annan sak. och här är vi dessutom sovandes mellan 00 till 06 så man sover minst 6 h. efter man varit uppe vid 6 sover man fram till 10 så det är en vanlig nattsömn om man säger så :) men det är tufft att jobba 24 h

2009-10-25 @ 15:58:52
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0