Polisen hittade mig !

Damnit .
Fick brev från polisen igår .
De hade kommit fram till att det var jag som körde för fort .
Fasiken också .
Stod följande :
Under polisens förundersökning har det framkommit att det var
du som körde fordonet vid den aktuella tidpunkten.
Du underrättas därför om att du är skäligen misstänkt för hastighetsöverträdelse.
Påföljden för förseelsen är penningböter 1500 kr.
Och så var det då bild på bilen , inzoomning på föraren och min körkortsbild .
Ja , jag ser ju att det var jag som körde :P
Lika bra att erkänna . Blev ju inte så jävla mkt pengar ändå .
De hade bara mätt mig till 98km/h .

Ahja jag har lärt mig en sak av detta iaf .
Kör ALLTID med solskyddet nere där det finns fartkameror
(A)

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0