Sego !

Bea , du bloggar dåligt !
Yeah I know that .
Men jag orkar inte göra nått åt det .

Okej en snabb tillbakablick :
Holland förra helgen, var rätt najs ändå .
Kommer bilder på bdb sen nån gång .
Köpte med mig en cannabisplanta hem .
Hoppas jag kan lyckas få den att växa .
I veckan hände inte mkt .
Eller jo , bakade ju med Dbcmf .
Och det vet ni hur de gick :P
I fredags hade vi disneymarathon , Dbcmf , jag och min älsk <3
Vi såg 3 filmer . Tror jag .  
Aristocats, Skönheten & Odjuret och så Herkules .
Fler hann vi inte med , får ta det nån annan dag .
Idag , familjemiddag hos Jonas , jag skulle tvunget med .
Men jag överlevde . Mig gilla den familjen !

Nu blir det film och massa mys .
Trött som ett as , sov 6 h drygt inatt .

Take care my darlings <3

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0