Slut på Disney .

Japp då var marathonet slut för denna gång .
Hann med följande filmer :
- Askungen
- Mulan
- Tarzan
- Djungelboken
- Aladdin
- Ett småkryps liv
Erica kom hit med hela grönsaksdisken .
Lina överlevde på en burk ananas .
Vi köpte pizza , blev leftovers = frukost imorgon .
Mmmums !
Snacka om att det bara luktar vitlök på mitt rum nu .
Men jag luktar hellre på det än vällagrad fis .
Väntar bara på att mina tårtor på Café World ska bli klara ,
sen väntar sängen med min älskade . <3

Imorgon är det maskeradfest hos Nadja .
Jag är nykter och körandes men hoppas på en kul kväll ändå !
Är lite lat och använder vissa delar från kommande lördagens utstyrsel .
Schhh , säg det inte till nån !

Natti !

Kommentarer
Bjernalt

Yeah, jag tackar för den tisdagen :D . & vi ses ikväll baby ;) , du kommer att vara lika sexig ikväll som på lördag (Y)

2009-10-28 @ 12:46:38



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0