Har de blivit större ?

Fest igår , sjukt najs .
Förfest hos mig , massa trevligt folk .
Underbar stämning .
Lyssnade på hårdrock , målade med bodypaint , drack öl/sprit och spelade luftgitarr .
Bilderna från igår får mig att skratta högt !
De flesta kommer nog upp på Face sen .
Blev en hel del nya faces till Happy-Angry-Horny collectionen . Naaajs !
Min säng höll sig hel , däremot blev min tapet lite svartfläckig .

Vidare till Class vid halv elva tiden .
Dock kom jag inte in förrän en timme senare pga problem med kärleken .
Men det är en annan historia .
Lite besviken blev jag på festen på Class .
Skulle vara rocktema , men jag såg knappt en enda som hade tatt det på allvar .
Förutom Snuffe och Johan , snyggast ever måste jag säga !
Efter Class blev det nattamat på Subway .
Lämnade Lina och Robin på stationen , mötte Johan och gick sen hem till mig .
En stund framför Tv'n och en vända i duschen sen somnade jag så gott .

Ska erkännas att man är lite sliten idag .
Har varit halvsjuk hela veckan , kylan och spriten igår gjorde nog inte mig friskare direkt .
Jag låter som en kråka och rösten skär sig med jämna mellanrum , fint de !
Ont i örat med , vill verkligen inte ha öroninflammation .
Nåja det löser sig .
Långhelg väntar mig nu . Jobbar endast torsdag och fredag nästa vecka .
Hoppas det innebär att jag ändå får pengar för måndag - onsdag .
Lönen kom igår , och åkte direkt in på mitt sparkonto .
Jag känner mig lite rik . Men , ska ändå leva lagom snålt .
Bättre att spara till sämre tider .

Nu ska jag fortsätta glo på X-files .

Kommentarer
Therese

Sv: Jag mår ganska bra, men blir illamående av antibiotikan och får ta lite värktabletter ibland... Operationen gick bra, läkaren sa att eftersom jag har "varit med i tusen år" så behövdes inget återbesök på fredag, utan jag ska bara vila och ta mig till Malmö för en ny protes typ nästa vecka (:

2010-04-26 @ 09:05:12
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0