Helt störd !

Alltså det är nått seriöst fel på mig .
Har sovit skitdåligt inatt .
Till och börja med kunde jag inte somna .
Sen av nån sjuk jävla anledning så gick jag upp tio i ett för att göra mig redo för jobbet .
Kom ut till köket för att fixa frukost och kollade på klockan där ...
Faan vad jag blev frustrerad .
Var bara att lägga sig igen och försöka somna om .
Helt jävla värdelös natt .
5 dagar vav ledighet har nu passerat .
Jag fick känna och minnas hur det var att vara arbetslös .
Enda skillnaden är väl att jag fick betalt fastän jag var hemma och slappade .
Mm , det är lite najs .

Kommentarer
3s

Sv: Det är inte så konstigt, när Andy var på Maxi fanns den inte där, och när vi var på Kvantum igår fanns den inte där heller. Statoil är det enda stället vi varit på som Marabou Polka finns S: Men den nya med passionfrukt finns överallt.

2010-04-30 @ 07:50:34
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0