Lillördag .

Mjaaa , blev en liten runda på stan efter jag kom hem från jobbat .
Har lyckats ta sönder mina fina , underbara röda solglasögon , så fick köpa nya :(
Blev nått mög på Glitter , får duga tills vidare .
Gick också förbi Candyplock och köpte lite godis .
Himla bra när de inte kollar i påsen när man köpt lösgodis .
Hade en påse med tio chokladhjärtan , 3kr st .
Och en påse med lite lösgodis . Båda påsarna gick på 16 kr .
Jomantackar !
Men visst , godiset där inne är inte det nyaste kanske .
Rätt svårtuggat . Men man får tänka positivt , det varar längre !
Måste ju småfira att det är lillördag !

Alltså jag känner mig helt efter .
När fasen bytte Borett lokaler ?
Visst det var ett tag sen jag var på stan , men ändå !
De kan ju knappast ha byggt allt det där på en vecka eller hur längesen det nu var jag var på stan .
Och så sitter det nått gigantiskt shofräs på Stora Torg med .
Typ stora plastpåsar fyllda med bomull och ihopsatta så de liknar en nalle av nått slag .
Varför ? Vad har jag missat ?

Sen var det nått annat jag skulle gnälla lite på också ..
Men det minns jag fasen inte vad det var .
Aja får se om de dyker upp ...

3 dagar kvar till Gbg , ooooh yeaaah !

Kommentarer
Therese

Sv: Tack! :D Ja, jag pillar i nivåerna för att få bort det gråa... Och om bilderna passar till vissa lite annorlunda grejer så får det bli så :P Photoshop <3

2010-04-07 @ 17:45:24
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0