Måndag .

Sitter hemma hos Jonas .
Väntar på att klockan ska bli dags att dra till jobbet .
14.40 - 23.00 denna veckan .
Men får se om det blir full arbetstid , med tanke på hur lite det var att göra förra veckan .
Fint med massa OB iaf .
Lönen kommer på fredag , hoppas löne-specen kommer snart !
Jag är så sjukt nyfiken på att veta hur mkt jag tjänat .
5 siffrigt iaf , och det är jag grymt glad för !

Mhmmm , frukost eller nått nu kanske ?
Fast får vänta tills det andra paret har lämnat köket .
Det där med att bo med en kompis , nja det är nog inget för mig .
Svårt att få allt att funka . Och svårt att hålla rent , tydligen .

Fick nyss veta att Jonas är påväg hem .
Han och Niclas ska plugga hemma istället .
Härligt för mig , lite sällskap nån timme extra :D

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0