Österäng !

Kära gamla Österäng !
Var där idag minsann , skulle utnyttja Monica lite .
Behövde en rekommendation för att kunna söka till en skola .
Det sitter tre gigantiska stålrör i trappan upp till floristerna .
Fråga mig inte varför , ser skitlöjlig ut .
Kanske kan vara för att man inte ska kunna bära ut soffor och annat inifrån .
Det fulaste var dock att bilderna på min klass sitter fortfarande kvar vid skåpen .
Och inne i klassrummet hänger bla. kristallkronan som jag, Carro och Sofie gjorde .
Palla , släng skiten !
Blev iaf lite nostalgisk , och längtade tillbaks en smula .

Och idag på jobbet fick jag slakta rediga killer-kycklingar !
De var fan hur stora som helst . Minst dubbelt som de vanliga, hela man köper ute .
Större än en chihuahua ! Fast det är ifs ganska mycket som är större än sånna vovvar .
Rätt coolt ändå faktiskt , gå loss med styckarkniven ! :D

Jag trivs faktiskt ganska bra nu :)

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0