Sista rycket .

Yes , sticker till jobbet strax .
Sista rycket innan helgen . Ledig imorgon .
Fick lönespecen idag . Drygt 13 lax .
Ohja det sitter fint !
Blir nog ännu mer till nästa månad skulle jag tro .
Fler OB-timmar .
Men måste ringa och snacka med dem .
Ändrade antalet minuter på rasterna . Från 45 till 70 .
Tänkte inte att man får betalt vissa av rasterna .
Och eftersom Uniflex inte ändrat det själva så får jag väl ringa och gnälla lite .
Löser sig nog .

Sjuk är jag med . Eller snarare förkyld .
Så jävla tradigt !
Känns som att hela skallen är fylld med snor .
Bläää !
Har dratt i mig en Ipren , ett glas C-vitamin och en shot Echinaforce .
Och så nässpray ofc . Så jag är fit for fight .

Later !

Kommentarer
frejis

Bra det för du har inte tid och va sjuk idag.

Jag ska supa dig under bordet ikväll Bea ;)

2010-04-23 @ 11:03:05
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0