Freak

De är rätt sjuka på Kronpippi .
Idag på filé så stod Niklas och traggade på Fredde om nån brud .
Fredde var tveksam om han ville dejta för att hon var 90a .
Han ansåg tydligen att 90or är små . Hrmpf !
Men Niklas tyckte att de är helt lagom .
Och så säger han :
- Jaa och snart kan man börja plocka 92orna med .
Som om kvinnor är nån jävla frukt .
Det är rätt kul att lyssna på dem iaf .

Tonen är rå men hjärtlig .

För övrigt har jag väldigt barnslig humor .
Satt igår och kollade på klipp på Youtube .
Folk som fes , med typ talk eller babypuder i röven .
Jag skrattade så jag grät .
Jonas tyckte nog jag var lite dum i skallen .
Förlåt , men det är sån humor jag har .

Kommentarer
frejis

Jag tycker att du är helt normal Bea! Och vi fyller 20 om bara 1½ månad!!!

2010-04-15 @ 20:00:41
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0