Akut behov .

Fan jag glömde ju nämna ...
Igår , påväg till Qbar så möter vi en snubbe .
Han : "Hallå tjejer kan ni hjälpa mig jävlas lite med polisen?
Jag har ingenstans att sova ikväll
" .
Vi bara typ eeeeh okej ?!?
Han skulle alltså se till så att han hamnade i en fyllecell .
Och jag tror han lyckades .
För han tog ett skutt upp på polisbilen , och poliserna for ut och grep tag i honom .
Han : "Förlåt förlåt , men jag är så full" .
Ah jo säkert . De snackade med honom en stund innan de körde iväg .
Med honom i bilen .
Undra om han hamnade i nån cell , eller om de körde hem honom på nått sätt .
Är man i desperat behov av sovplats , så är man .

Kommentarer
Gina

Det va verkligen ett akut behov av en säng xD Hur langt man kan vara beredd att ga :P Helt sjukt!

2010-08-15 @ 21:03:40



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0