Ber om ursäkt .

Har varit liiiite dåligt bloggande , men jag har mina skäl .
Blev bjuden på resturang i tisdags , det är bannemig inte fy skam !
Efter det blev det mest chill vid lastagen , massa spännande prat .
Sen började jag ju skolan igår .
Omg vad nervös jag var ! Men det gick riktigt bra , kommer bli ett fint år .
På kvällen bjöds jag på smörgåstårta , som jag dock hjälpte till att laga .
Den blev klar lite sent dock , klockan var närmare 21 .
Men det gick . Jag åt och lämnade sen han med all disk .
Usch vad jag är elak !
Fast , det får han ta med tanke på att jag röjde upp rätt rejält i hans bombnedslag .
Det blev faktiskt en jävla skillnad !
Varför är det alltid roligare att städa till andra ?
Nån som vill komma och städa till mig ?
Och idag då , upp tidigt som fasen .
Jag är enormt trött nu och redan less på att pendla !
Var i Ronneby på konstutställning på eftermiddagen . Intressant att höra andra folks tankar .
Dock är de där med att analysera konst inte riktigt min grej .
Lite fika i regnet och allmänt utdragande på tiden gjorde att jag missade tåget med 5 min .
Det var lite surt . Så jag och Zara fick vackert sitta och vänta en timme på nästa .
Väl hemma blev det direkt in i duschen innan Snuffehjärtat kom och hälsade på .
Alltid lika trevligt . Även fast hon terroriserade en massa på min msn .
Men , jag tycker om henne ändå ! <3

Imorgon är det mer lära-känna-varandra-hittepå . Kan bli kul , återstår att se .
Sen helg , skönt !
Soft airgun på lördag , det ser jag fram emot !
Kanske även kräftskiva i Nymö . Spännande :)

Kommentarer
3s

Svar: Varken jag eller Andy är ett dugg pepp på det längre... Förmodligen blir det någon form av fest i slutet av november, jag fyller ju ändå 20 q:

2010-08-20 @ 08:28:59
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0