Bra dag !

Eller inte .
Allvarligt , jag har inte gjort ett piss av värde !
Vaknade 14.20 . Gick upp , dassbesök , starta datorn ...
Och har man väl startat datorn så är det kört ! Skojar inte .
Satt fast där tills klockan närmade sig 6 .
Då fick jag tummen ur röven och begav mig till Maxi .
Inhandlade lite till kvällens föda .
Eftersom jag har lägenheten för mig själv så fick jag ju lyxa till det lite .
Så det blev frallor fyllda med rester på köttfärssåsen från i veckan .
Hur gott som helst . Och så gjorde jag chokladmousse och fruktsallad . Yummie !
Och ja , utöver det har jag suttit som klistrad vid datorn och bara sett klockan ticka iväg .
Tror jag börjar få sittsår .
Denna lördag har varit som en bakissöndag . Galet !

Bjuder på en bild från gårdagen hos Nadja .

Jag lekte lite med kisen ... bakom soffan ... eh ...


Kommentarer
frejis

Nice! Haha

2010-08-08 @ 13:01:31
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0