Hässleholmsfest = orgie .

Som vanligt !
Lite lätt stressad körde jag till Hässlehåla med fullpackad bil för att äta middag med Frejis .
Och eftersom vi verkligen inte fick komma till David innan 20 så fick vi hänga en stund hos Kim .
Som förövrigt öppnade dörren helt nyvaken när vi kom vid 19 .
Satt och läste om pussylicking-techniques . Varför minns jag inte ...
Gick till David . Där var 3 pers och nästan lika varmt som bastutävlingen !
Och värre blev det ju mer folk som kom . Satt och klibbade i skinnsoffan .
Jag och Frejis spelade tuttmemo , och Theo hade full koll på hur man skulle matcha dem !
Spelade även stress med Manne . Sjukt konstiga regler !
Eller så är det bara jag som inte minns riktigt . Fan jag spelar ju aldrig kort längre !
Största delen av förfesten spenderade jag sen i fönstret , svalast där .
Fick agera portvaktisch till folket som inte kunde komma in .
Dvs , de undrar hur man kommer in . Jag säger att de ska gå runt huset .
Och sen skriker jag in i lägenheten att nån ska gå ner och öppna dörren för folk vill in .
Jag tyckte nog jag klarade mitt jobb väldigt bra :)
Och så fick jag träffa ChileNorrlänningen , som underhöll oss väldigt bra den kvällen .
Snacka störtskön människa med världens ballaste dialekt !
Han förklarade väldigt detaljerat hur man skulle spanka för att få bästa resultat .
Liksom underifrån , så man får igång gunget .
Och man ska inte slå för hårt direkt , utan teasa lite först .
Dessutom blev det undervisning i hur man lättast förflyttar sig under sex , utan att "hoppa ur" .
En av teknikerna var krabban , i sidled . Snabbt satan skulle det gå !
Och av nån anlending så säger jag penisklitta , och så är diskussionen igång om även detta .
ChileNorrlänningen tyckte det var underhållande att jag blandade slang och medicinska (?) termer .
Alltså inte kukklitta eller penisklitoris . Penisklitta helt enkelt .
Och alla vet ju vad det är , right ?!
Fan jag fattar inte varför vi alltid kommer in på sånna ämnen . Alltid !
Väl inne på Hässle-festivalen tappade vi snabbt bort allt folk .
Jag , Freja , Emma och Gina tog ett par vändor runt och runt .
Emma skulle ha ett gosedjur , men det gick inte så bra .
Sen hittade vi en tredjedel av förfestfolket , hängde med dem ett tag innan de skulle till Qbar .
Det delades ut rosor som kostade en puss , billigt ! Dock var de nära döden xD
Jag totaldissade Manne , med anledningen "du är inte tillräckligt metal" .
Fan , stackars lilla Manne ändå .
När de gick , så stack vi brudar in i nått öltält .
Hittade Daniel den snygge och hängde med han och hans gäng ett tag .
Emma och Gina skulle dansa , jag och Freja gick ut för pissepaus .
Jag får för mig att jaga fatt i Daniel igen , dumpar Freja nånstans på vägen .
Inte najs att höra folk spy ! Eller prata i telefon ... hrm .
Får tag på Emma och Gina påväg till Qbar . Pallar inte gå in , vänder tillbaks .
Ringer Freja , hon vägrar berätta var hon befinner sig .
Jag går tillbaks hem till David , där jag skulle sova .
Ringer säkert 10 ggr . Han svarar inte .
Klättrar upp på ett elskåp och knackar på fönstret . Blir äntligen insläppt .
Hamnar i vad som känns som en lite avbruten situation ...
Och värre blir det när Nille och Erika kommer dit .
Slutar med att jag sätter igång En riddares historia på ganska hög volym .
Tyvärr döljer det inte alla ljud . Det var en väldigt hemsk kväll .
Ett par på golvet och ett par i sängen . Och så lilla jag på soffan . Fy fan !
Speciellt när jag hör Nille fråga David om han har en kondom att låna ut .
Då trodde jag allvarligt jag skulle krevera .
Nångång i detta spektakel ringer Daniel och räddar mig en stund .
Och långt om länge lyckas jag somna .
Vaknar 4 timmar senare , vid 10 , av att Davids alarm går igång .
Det ringer nog 20 ggr innan han ens reagerar .
Och då har jag ändå skällt på honom ett par gånger !
Kör och hämtar Freja på Maxi , hon berättar om sina erövringar och jag blir så stolt !
Däremot var det nog för tidigt för mig att köra , men klarade mig denna gången .
Tillbaks till David , och då har det börjat bli lite mer fart i honom .
Han städar medans jag och Freja duschar , sen blir det Subway till frukost innan vi skingras .
Jag kör David till jobbet i Vinslöv sen vidare hem .

Bakissöndag , jag är trött .
Men satan vilken bra kväll det var igår . Man måste upplevt för att förstå !

Kommentarer
frejis

det va fan bäst! Jag höll på att dö vid kukklitta xD

2010-08-16 @ 11:35:18
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0