Hej ! Har du ostbågar ?

Trööööött !
Men inget mot vad jag var igår .
Var helt slut i skallen vid 20 , men inte förrän lite efter 22 fick jag sova .
I en och en halv timme , sen ringde min telefon .
En full Tom undrade om jag hade ostbågar ... Morr ... Jag som sov så gott .
Bjöds iaf på god mat på kvällen , det gillas .
Blev även ännu mer städning . Jag lyckades hitta ett kök !
Det kommer bli en riktigt tjusig lägenhet så småningom .

Och så lirade jag ju soft airgun idag .
Aaaaaskul ! Fasen vilken adrenalinkick man får på det ändå .
Svettig blev man dock .
Rann längs ryggen ner mellan skinkorna och spolade bort alla kånkelbär .
Åh fy fan vad äckligt ! xD
Det var kul att skjuta på barn ! Var såna småknattar där som vi spelade mot .
Kändes som att de knappt nådde mig till midjan .
Fick ett headshot , några på armar och lår och ett på halsen .
Det känns , men det är uthärdligt . Det på halsen var dock värst .
Men Frippes märken var riktigt fina .
Två bulor i pannan och kanske 7 nästan lila märken på magen/bröstet .
Blir så i närkamper . Jag är glad att jag slapp ...
Men snacka om att jag ska göra om det !
Var förjävla ball . Laserdome och Paintball ska också provas nån dag !

Joina ?

Kommentarer
frejis

Har du aldrig spelat laserdome? men det är inte sådär jättekul.

2010-08-22 @ 11:14:09
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0