Kräftskiva !

Och så var jag ju på kräftskiva i Nymö hos familjen Kristiansson .
Nykter , körandes och ätandes kycklingspett .
Eller , jag fick en färdigskalad kräftstjärt och en färdigskalad räka .
Kräftor är sjukt äckliga djur ! Ser helt läskiga ut . Som små monster .
Dock har jag inget emot räkor , men det visste ju inte Robin innan han skalade en till mig .
Väldigt snällt av honom dock .
Och tack Nadja för att du fixade en kräfta till mig :)
Dock var mina kycklingspett mycket godare .
Men det var en trevlig afton måste jag säga .
Många spännande diskussioner .
De har tydligen också "problem" med hemsökelse .
Åååh I love it . Nästan så jag skulle vilja bosätta mig där för att få uppleva något .
Nadja blev helt rastlös framåt elva så jag körde och dumpade henne vid Bånken .
Sen körde jag hem och satte mig framför min älskade dator . <3
Nu tänker jag sova , min skalle är helt moshig .
Och så återstår det att se om jag blir väckt inatt också .
Vad söndagen har att erbjuda vet jag inte än .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0