Måndag .

Underbart fint väder idag , iaf tills jag kom hem till stan .
Då regnade det :( 
Hade sovmorgon med , 2 timmar längre än vanligt . 
Dessutom slutade vi tidigare än jag trodde så jag kom hem en timme tidigare än vanligt .
Bra dag !

Målade med kol idag med , typ första gången ever .

Det gick ju sådär ...

Nu börjar man märka vilka i klassen som har mest talang . Helt galet ...

Imorgon ska vi gjuta i cement . En soffa och en parasollfot tror jag .

Ska bli skitkul :)

Fan vad jag gillar den där skolan ! Kanske skulle gå två år där .

 

Och återigen har jag blivit bjuden på mat . Rena lyxen !

Idag blev det tacos . PÅ EN MÅNDAG !

Min idé , mkt bra tänkt Bea :D

Mathias är galen . Vi var på Maxi och slutsumman blev 849 kr .

Och han bara brydde sig inte !!

Dessutom handlade han 4 stora och 3 små Ben&Jerrys .

Bara sådär . Han bara plockade på sig typ alla smaker .

En annan får ju skramla ihop till en burk känns det som ... Fusk !

Nu blir det film , sen ska jag hem och sova .

Har ju inte sovmorgon imorgon . Snyft :(

 


Kommentarer
3s

Vi har börjat köpa tre b&j-burkar i taget på hemmakväll... blir ju samma summa som för två i vanlig butik :P

2010-08-23 @ 20:41:30
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0