Memories .

Jag hittade ett gammalt block när jag rensade mitt skrivbord nyss .
I det finns gamla roliga citat från Fjälkingetiden .
Shit . Vi hade ju fått för oss att vi skulle spara alla roliga .
Tyvärr finns här inte så många , "Stora citatboken" glömdes bort .
På framsidan står det :
Påbörjades 10 maj 2006 , med inslag av äldre citat .
Fast ja , där är bara äldre citat som vi kom på just då :P
Men jag bjuder på de bästa !

Nadja kollar i Polly-påsen och utbrister :
- Det finns inga bruna kvar !!

Erica på Nationella proven i matte :
- Jag håller med , men jag fattar inte .

Bea till Emil på hemkunskapen :
- Nu får du passa dig för nu är den våt !
( det handlade om en handduk )

Nadja till Bea :
- JAAA ! Jag blir längre än dig om jag hoppar !

Erica på syslöjden x2 :
- Ska jag sy här, mitt ute i ingenstans ?
- WOW ! Mitt linne sitter ihop !


Nadja : Jag ska göra ett sugmärke på min glass .
Erica : Min har redan fått en rejäl omgång .

En liten snubbe glor på Bea och säger :
- Är du en tjej eller kille ?
( jag var utklädd till Ronny )
Dock tror jag fortfarande ungar har problem att könsbestämma mig ibland .

Det är lite synd att roliga saker folk säger oftast bara glöms bort ...

Kommentarer
Bjernalt

Riktigt älskvärda minnen :D , fan jag vill läsa i den när vi ses ;)

2010-08-30 @ 09:24:14



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0