Morgonsvets .

Alltså världens skummaste kväll igår .
Och natt . Och morgon ....
Sitta och snacka på en pakeringsplats i ca 5 timmar .
Äta lite pommes och dricka milkshake .
Milkshaken var för övrigt aaaasgod ! Säkert hur dyr som helst .
Tur att jag inte betalade .
När klockan var typ halv 2 fick vi ett ryck .
Körde till hans lägenhet för att hämta kläder .
Skojar inte , det såg ut som 3e världskriget där .
Eller som lugnet efter en jordbävning på 5,3 . Not so najs !
Sen vidare till verkstaden . Jag skulle lära mig svetsa tyckte han .
Och ja , det gick faktiskt inte fy skam !
Med lite träning så kan jag nog bli helt duglig :)
Det var sjukt kul iaf , trots smärre brännskador .
När vi var klara bestämde vi oss för att kolla på soluppgången .
Det blev på Elgigantens parkering och vi såg inte ett skit .
Men det var jävligt skönt att bara chilla och snacka ännu mer bullcrap .
Sen blev jag hemkörd , han skulle köra tillbaks till jobbet för att jobba på riktigt .
Kom in lagom till när mamma och Kenneth skulle äta frukost .
Jag tror de blev lite fundersamma ... (A)
Sov 4 timmar och nu ska jag strax ut på stan för att träffa Nadja .
Det ska bli trevligt :)

Imorgon börjar skolan !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0