Näst sista semestern snart slut .

Ööööh , jobb imorgon igen . Pallar icke !
Men har ändå hänt en massa i veckan , vilket alltid är trevligt .

Måndag : Stranden med Dbcmf .
Tisdag : Marknad , roadtrip och Eko med Nadja .
Onsdag : Köpenhamn med pappsen , samt nattsällskap .
Torsdag : Malmö med Robin .
Fredag : Middag och umgänge med Dbcmf och Snuffe .
Samt även David och Jöns lite senare .
Lördag : Kalas hos moster , sen spelkväll hos Dennis med David och Dennis brud .
Söndag : Inte ett skvatt änsålänge !

Nu återstår två veckors jobb , eller 9 dagar egentligen .
Sen har jag 5 dagars ledigt igen innan skolan börjar .
Så jag har två veckor på mig att fixa boende i Blekinge . Shit .
Är dömt att misslyckas . Men visst , jag överlever nog att pendla ett tag ändå .

Nu ser jag fram emot nästa helg . Vad som händer det vettifan .
Men helg är alltid trevigt !

Kommentarer
frejis

Supa nånstans ute i skogen?

2010-08-01 @ 19:37:34
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0