Nu börjar tjatet igen .

Alltså , fan i helvete , jag vill tatuera mig igen .
Nu har jag hittat en jättefin bild på en döskalle , och jag är sugen !
Dock ska den isf ritas om lite , men själva idén är så snygg .
Och jag är liiiite sugen på att ha den på armen , uppe vid axeln .
Ganska stor då alltså . Hade det kunnat bli snyggt tro ?
För nångång ska jag bannemig tatuera en döskalle , på nåt sätt !
Åh , det är en jävla drog det där med tatueringar !
Tror jag ska fylla i min i nacken snart med . Ifall det nu behövs .
Svårt att se själv ju (A)

Kommentarer
frejis

Det behövs :P Och jag borde med fylla i min med nu snart.

2010-08-02 @ 15:32:55
URL: http://frejis.blogg.se/
Gina

Ah jag är fortfarande sugen pa o tatuera mig, men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill ha.. men jag vet var i alla fall :P

2010-08-02 @ 19:25:06
Alice Risholt

Jag skulle vilja tatuera in ett fint citat som betyder något på typ underarmen. Tycker jag är asfint! :)

2010-08-04 @ 08:49:17
URL: http://alicerisholt.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0