Österäng !

Jag slutade tidigt på jobbet igår , trots att jag kallades latmask ! :P
Iaf , hem och duscha , hann inte äta , tog sen racercyklen till Österäng !
Cyklade förbi skolan ... Ååååh minnen !
Vidare bort till bästaste Nadjas nya lägenhet , som för övrigt är hur fin som helst !
Är enormt avis !
Gick ut för att köpa pizza . Var ju tvungen att äta något innan intagande av alkohol .
Annars kan det gå riktigt illa !
Erica satt och väntade på oss när vi kom tillbaks .
Medans jag åt pizza så satt hon och gnagde på gurka och paprika .
Nadjas kise är för övrigt hur gullig som helst . Han ville tvunget gå in i sopskåpet .
Och så fick han för sig att sova i en plastsäck där några av Nadjas tröjor låg .
Men han sa fan inte ett mjau på hela kvällen , det var lite märkligt !
Stackarn var nog vettskrämd . Speciellt när jag och Nadja började dricka .
Hörni folket , jag drack JÄGER igår !! Och det var inte så illa som jag mindes det .
Kan nog överleva att dricka det fler gånger , om nån bjuder (A)
Men anyway , vi blev lite lagom onyktra och hade allmänt roligt .
Massa tjejsnack om killar och penisar och ja .. ni fattar !

Det bästa var dock ändå när Nael kom .
Erica sprang runt halvnaken , precis som hon brukar .
Hon går ut i köket för att hämta något , tror jag .
Kommer tillbaks snabbt som fan , halvspringandes till och med .
Gestikulerar vilt mot dörren medans hon försöker ta på dig en tröja .
Efter ett par sekunders stirrande på Erica hör vi hur ytterdörren öppnas .
Och jag börjar asgarva .
Alltså det var nog den roligaste situationen på länge !
Går egentligen inte att beskriva , den skulle upplevts !
Anledningen till Ericas charader var för att vi just satt mitt i en diskussion om just Nael .
Och saker sades som han nog inte blivit så glad att höra .
Men , nu spelar det ingen större roll . Nadja är äntligen fri !
Och fjärrkontrollen fick hon med !

Hur som helst så hade jag en enormt rolig kväll !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0