Snart helg !

Öööh jag trodde nästan jag skulle avlida igår på jobbet .
Hade sjuukt ont i ryggen . Fattar inte varför .
Dessutom var jag galet trött , vilket jag ifs är fortfarande .
Jävla Jonas som har smittat mig med gud vet vad !
Men jag har inte råd att vara sjuk nu , inte tid heller .
Så det är bara att stå ut .

Snart är det fredag också minsann . Jag vill göra nått kul .
Men som vanligt så återstår frågan , vad ?

Det går enormt dåligt på lägenhetssökarfronten .
Jag har till och med tagit mod till mig och börjat ringa till mäklare .
Inte bara anmäla via hemsida . Men nu i semestertider går det rätt trögt .
Plus att jag är lite ute i sista minuten också .
Ali kom med en smart plan , att jag skulle bosätta mig i en husvagn nära skolan .
Inte så dumt faktisk . Isåfall är det bara husvagnsköp som återstår . Hrm .
Eller så får jag helt enkelt köpa mig en liten slaptop och försöka överleva tidiga mornar .

Suck , vilka problem man får när man börjar bli vuxen !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0