Störd dröm .

Fan , jag måste ha en hel del dolda känslor som kommer fram när jag drömmer .
Inatt drömde jag att jag fick frispel på Jonas och slog ner honom .
Det var pga att han stulit pengar från mig .
Tror jag skrek " först otrohet och nu mina pengar , vad har du mer dolt för mig ? " .
Sen hoppade jag på honom .
Ganska intressant ändå , jag har nog aldrig blivit så arg på någon så jag skulle kunna slå dem .
Är inte min typ av taktik i vanliga fall .
Det fulaste var att han gjorde inget större motstånd . Kanske förstod att han förtjänade det ? (A)
För , let's face it . I verkligheten hade jag inte haft en chans !
Kanske fått in ett slag sen hade han golvat mig .
Men allt kom fram när jag skulle betala tillbaks något jag var skyldig .
Fast så sa han att " det är redan fixat " eller nått i den stilen .
Fan , lite synd att man inte kan spela in sina drömmar .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0