Svin !

Maken skar av henne näsan - Aftonbladet

Alltså fan vad arg jag blir när jag läser sånt här .
Instängd i två år , gift när hon är tolv och sedan misshandlad tills hon var 18 .
Allvarligt , vad fan är det för fel på de där helvetes jävla araberna ?!
Hur kan de anse att det är okej att slå kvinnor så att de svävar mellan liv och död ?
Kasta syra i deras ansikte , skära av näsa och öron , stena dem för något de inte gjort . 
Det finns fan inget ord som är passande nog att beskriva sånna människor .
De är bara ren ondska . Deras kvinnosyn är käpp rätt åt helvete .
Är det nån som ska stenas så är det män som misshandlar sina fruar .
Männen ska få syra kastad i ansiktet . Öga för öga , tand för tand .
Och när de sen kommer hit , till vårt land , och gör såhär mot våra kvinnor .
Fan jag skulle vilja sätta ett skott i nacken på var och en .
Jag har sett så mycket skit , folk jag känner har råkat illa ut .
Det är fan ta mig inte okej !
De har sina kvinnor i ett fängelse , hotar och slår så att de inte vågar göra annat än lyda .
Fan vad jag önskar att jag kunnat stoppa sånt här .

Acceptera aldrig att bli behandlad såhär . Aldrig !
Världen borde lägga ner mer resurser på att hjälpa utsatta kvinnor och barn .
Inför tortyr , det är fan så mycket bättre än dödsstraff .
Utsätt dessa svin för exakt samma våld som de själva en gång utsatte andra för .
Det är min åsikt .

Kommentarer
frejis

Tumme upp!

2010-08-06 @ 20:54:04
URL: http://frejis.blogg.se/
Dennis Sangmo

Erhm, helt sjukt starka åsikter och ord. Alla dessa själsord och all denna hat, är den riktad mot män som slår sina kvinnor eller arabiska män som slår sina kvinnor, eller alla araber överhuvud taget. Om man tolkar din text rakt upp och ned så ser det ut på många ställen att det är det tredje alternativet!



Du kanske skall räkna till tio innan du kräker tankar på en öppen blog på internet med ditt riktiga namn!



"Allvarligt , vad fan är det för fel på de där helvetes jävla araberna ?!" Detta kan bli anmäld och bötfälld för!



Lycka till!

2010-08-08 @ 22:19:04
URL: http://dennissangmo.se



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0