Tröööött !

Faaan skojar inte , jag är så sliten !
Måste skärpa mig och inte vara uppe så "sent" varje kväll .
Typ sova vid 21 , inte 23 .
Däckade dock direkt när jag la huvet på kudden igår .
Ikväll har jag nog ingen som stör mig , så jag kan sova när jag vill .

Jag tror hösten är här nu . På riktigt .
Massa regn och blåst , uuuusch !
Eller , inget emot regn . Men blåst är bara onödigt !
Jag måste införskaffa lite mer varma kläder . Och en jacka .
Lönen kommer ju idag , kanske skulle ta sig en shoppingrunda på fredag .
Idag blir det iaf mössa på !

Gårdagens bästa :
" Det är olika . Ibland blir det kollaps ... och ibland kallops .
Idag blev det kallops på kudden ! "

Jag dog lite ...

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0