Karlskrona by day .

Mhmm , spenderade 5 timmar där idag .
Första gången ever som jag är där . Tror jag iaf .
Lyckades handla en del julklappar , stolt ! Mycket pengar som gick åt ...
Finns massa bra affärer där ändå !
Carlings , Gina Tricot , H&M , Partaj och en mysig liten pyntbutik .
Vad mer kan man begära liksom ?!
Lite fail dock , vi hittade inte Cervera förrän precis när vi skulle gå till tåget .
Så då fick vi helt enkelt ta tåget en timme senare .
Vilket innebar typ 50 mins väntetid . Förlåt Mike (A)

Såg en typ affisch i en butik om en klubb av något slag .
Verkade asnajs . Rock DJ och öl från 19 kr . Awesome !
Känns som att man borde dra dit nån dag .
Blev dessutom apelsinkladdkaka när vi kom hem . Muuuuums !

Nu , sängdags .

Kommentarer
Anonym

Riktigt nice dag :]

Vi får åka dit där igen nästa vecka, så ska jag bannimig köpa grejer!



jag vet att du planerade in de där 50 minuterna så du kunde snuggle up på mig på stationen, din smygsnutti! :0



ja, den klubben ska nog vara rättså najs. let's check it out sometime.



apelsinchokladkakan var zher wunderbar. tack för den! :}

2010-12-01 @ 22:29:20
Mike

Ôch det var från mig, om inte det framgick. glömde skriva namn och grejer D:



2010-12-01 @ 22:30:01



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0