Chingchong !

klicka !
Jag fick post från Kina idag . Ganska fräckt :D
Bäst var ju ändå adressen på avin .
Fast den hade inte kineserna skrivit ifs .
Bud på att spara förpackningen , bara för att det är lite status :)
Var iaf mitt übercoola LED-duschhandtag .
Vill testa det omedelbums men tror inte jag vågar skruva sönder duschen .
Risken finns att jag inte får ihop den sen , och då måste vi duscha hos grannen .
Eller inte .. Men ni förstår vart jag vill komma .

Dessutom så hämtade jag biljetterna till Kamelot .
10 april , jag längtar ! Det kommer bli awesome !

Och så letade jag praktik . Eller , jag gick till de två butiker jag var mest sugen på .
Borett ; hade redan en praktikant . Village ; tog inte emot .  *snyft*
Åter till att fundera ut var jag skulle vilja slava nånstans .

Snart dags för Disneymarathon kanske ?

Kommentarer
Therese

Vilka Disneyfilmer blir det i så fall? (:

2010-02-02 @ 15:11:59
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Therese

Sv: Åldersgränsen är 19, hade för mig innan att de höjt den till 20, men så var det tyvärr inte. :P

2010-02-02 @ 16:42:49
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Bjernalt

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad roligt :D , de skrev Beatrix. Det är ju som du heter för mig ;)

2010-02-02 @ 18:19:46



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0