Härmed förklarar jag er ...

... sambos .

Dagen börjare rätt lugnt , mest nördande och sånt .
Var grymt jävla uttråkad och visste verkligen inte vad jag skulle göra .
Sen vid 16 så messade Jonas och ville jag skulle komma till honom .
För att hjälpa med flytten , ofc .
Så , jag hade att göra från 17 till ca 21 . Yay .
Ganska trött , men jag är sjukt glad att de bara bor på andra våningen .

Nu fick man en sån längtan att själv flytta hemifrån .
Det hade varit så jävla najs !
Men det är rätt härligt att bo hemma med , man får rätt mkt serverat :P
Plus att det är mer sällskap .
Nej , fast jobb först . Sen flyttar jag .

Längtar efter att få söka utbildning nu .
Går väl först i slutet av månaden typ . Dryyygt !

Imorgon ska jag gå på stan och söka praktik .
AF på fredag , sjukt längesen sist jag var där .

C ya !

Kommentarer
Therese

Vad ska du söka för utbildning? (: Var det den i Glimåkra?



Svar: Det låter jättetrevligt! (: Kom på nu att vi egentligen bestämt med Andys lillebror, men det kan nog tas en annan dag ;D

2010-02-02 @ 15:01:52
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0