It was partytime !

Oh yeah vad seg man kan vara egentligen .

Fest hos Nadja i lördags . Väldans trevligt måste jag säga .
Började lugnt och socialt , satt och snackade lite gammalt och lite nytt .
Kom lite nytt folk , bland annat en gammal fjälkingebo .
Dock visste stackars Erica vem han var , det var lite sorgligt .
Eller inte egentligen , nog bara jag som håller koll på '92orna med ?
Med honom kom iaf en liiite liten brud , endast 15 år . Omg , har jag varit så ung ?
Var ett par snubbar från Gbg där också . Hade lite roligt åt dialekten . ( No offence Malin :P )
Kom även en snubbe som tydligen jobbar lite på Qbar . Fräckt .
Om man nu mot all förmodan skulle festa på Qbar igen så får man ju hålla lite utkik .
OCH , för andra gången i mitt liv så kom Securitas och bad oss sänka volymen .
Innan dess hade grannen varit där en gång .
Men va faaan , är det fest så är det fest .
Gamlegården är ju inte direkt rätt ställe att bo på om man vill ha lugn och ro .
Anyway , framåt natten blev det lite kaos . Saknades två mobiler .
En hittades men trots kroppsvisitering hittades aldrig nr två . Mkt tråkigt :(
Stämningen blev bättre så småningom . Bjöds på tårta och så spelades det Buzz .
Och jag får ju säga , utan att skryta , att jag ägde ut dem .
Till och med Runken som tydligen ska vara bra på det .
Visst , han var bra . Men jag var bättre och jag var en öl rikare efter den spelomgången .
Naaajs !

Så jag säger som jag brukar :
Tack alla inblandade för en trevlig afton !

Kommentarer
frejis

Jag känner mig väldigt stolt över att jag tog din securitas-oskuld (A) Haha

2010-02-16 @ 11:25:20
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0