Kanalgatan .

Mhmmm , sitter just nu hemma hos Jonas och Dennis .
Segt som fasen , vet inte vad jag ska hitta på .
Nördar Facebook som en galning . Vadå beroende ?!
Hade som ambition att gå ut och söka jobb idag .
Får se om det ens blir av , jag tror knappt det faktiskt .
Göra nått vettigt alls idag ?
Förmodligen inte .

Jonas messade precis en bild till mig .
De står och steker en gigantisk flintastek på en plåt i skolan .
Galna svetsare .
Smakade tydligen gott , trots att den var sen maj '08 .
Örk säger jag bara !
Jonas lär väl spendera det mesta av kvällen på dass sen . Kul för honom .

Nej , nu ska jag försöka läsa en bit på Luftslottet som sprängdes .
Tar en hel jävla evighet att ta sig igenom den .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0